Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Länkar Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Goddag 13 februari

2020-02-13 13:01 #0 av: Amandla

Skulle ha loggat in här för ett par timmar sen, men det råkade ringa en person som jag pratade med i flera timmar. Kan inte skriva vem eftersom det är ämnet för en intuitionsövning Lipar

Solen strålar men det är inte så skönt ute som man kan tro, det blåser iskalla vindar Fryser

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2020-02-13 13:15 #1 av: Tant Grön

Här är det också sol, men blåser inte . Tog en långpromenad på lunchen och det var perfekt väder för det. Sol

Anmäl
2020-02-13 13:21 #2 av: Amandla

Det låter härligt! Här blir det korta promenader Galen

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2020-02-13 13:27 #3 av: Tant Grön

Huvudsaken att man kommer ut en stund. Glad

Anmäl
2020-02-13 19:15 #4 av: flocken

Godkväll.
Misslyckad kanelbulle kladdkaka står på spisen. Bara 2 cm vid kanten stelnade. Men ligger en sked vid o alla tar en sked eller fler när de går förbi. Snart är den slut. Smeten är underbart god.
Så kan det bli.
Börja jobba på måndag. Jobbat 2 v sen i julas.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2020-02-13 20:59 #5 av: Tarotstollan

Väntat även idag på att ventilgubbarna skulle komma, vilket de inte gjorde....ArgYrar
Enda jag varit ute är två vändor med soppåsar till sopskåpen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.