Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 246 ggr
Amandla
2020-02-12 17:38

God kväll 12 februari

Tänk att det fortfarande inte är helt mörkt ute! Det är lika underbart varenda år när ljuset återvänder☀️ ❤️Det börjar komma upp olika vårlökar i mina rabatter, tiden känns lite ur led för det är väldigt tidigt. Inte mig emot, även om risken är stor för bakslag förstås.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
flocken
2020-02-12 18:08
#1

Godkväll Här är det nästan mörkt kl 17. Sån stor skillnad och så härligt Mycket knoppar ute på buskar och träd. Vår känsla men saknar solen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2020-02-12 21:59
#2

Dålig dag idag! 😕
Det skulle komma hit några "gubbar" och kolla ventilerna hos mig idag och även hos de andra i huset mellan 8-17 men de kom inte!😡

Jag har halvsovit och bara väntat på att de skulle ringa på dörren och väcka "de döda", min dörrklocka är vidrig i ljudstyrkan! 🤪
Katterna blir livrädda och springer och försöker gömma sig, det blir fullt kaos här och jag hoppar högt varenda gång någon ringer på klockan. Därför lämnar jag inte katterna ensamma när jag vet att någon skall komma!

Inget meddelande om de kommer i morgon eller när, så jag ringde några bekanta i trappuppgången jämte och de sa att de hade varit hos dem idag.
Så jag hoppas att de kommer  tidigt i morgon så jag kan gå ut på e.m. som jag planerat.
Extra trött eftersom jag sovit så dåligt, så jag hoppas att jag kan sova lite bättre i natt även om jag är stressad för att de kanske väcker mig i morgon.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2020-02-13 13:00
#3

Men så trist att behöva vänta i onödan 😕


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: