Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 207 ggr
Lussan20
2020-02-10 07:36

Extra intuitionövning 10de feb.

Här kommer en liten extra övning!

Igår hade jag ett tröstande besök av två Labradorer, det hände en del märkliga saker, men vad heter dom?

Annons:
Lussan20
2020-02-10 07:43
#1

Dom heter Mimmi och Mårran. Mimmi tröstade mig, hon låg med hela sitt huvud över min underarm och sov en timme. Jag kunde killa henne på halsen hela tiden.

De snuffade oss i öronen , spelade pajas, roade oss in i själen. Lilla Mårran gick fram till en liten porslinsfigur jag köpte två år innan Ella dog, jag köpte den på nätet för det var jag och Ella, kläder, stilen, hundens färger, interaktionen. Ja det var som vi i figurinen. Den stod Mårran och luktade på länge. Jag tog allt som hälsningar från Ella. Igår var allt lite bättre. Själen tittade fram ur mörkret lite.

Lycka till med extraövningen…Mvh/WL🌺

flocken
2020-02-10 08:09
#2

Mimmi och mårran.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
2020-02-10 08:14
#3

Grattis flocken! Mimmi och Mårran var här !🏆 Bra gjort! Mvh/WL🌺

Amandla
2020-02-10 10:13
#4

Så fint, WL! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2020-02-11 00:24
#5

Märta och Tilda.

#1. Självklart var det Ella som skickade en hälsning!👍🐶

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
2020-02-11 07:33
#6

Det blir mer och mer en insikt att Ella skickade dom, för vår sorg blev inte så bedövande efter det. Vi känner henne då och då vid vissa procedurer.Vi vilar i det!

tacksamheten att hon valde oss är vår största gåva efter barn och barnbarn. Men hon fanns varje sekund. Tack Tarotstollan, fina du…Kram från WL🌺❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: