Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 290 ggr
Amandla
2020-02-07 10:10

Godmorgon 7 januari

Godmorgon! Här skiner solen, i alla fall ett tag till. Det verkar som att molnen försöker komma emellan, men jag hoppas att de lugnar sig tills efter jag varit ute och gått med hundarna. Vi brukar gå en fin tur, först längs en grusväg där det går många hundar = mycket nyheter för vovvorna att sniffa sig igenom, sen längs en gammal banvall och sista biten längs en åker. De blir ju ofta lite smutsiga så det blir att spola av ben och mage på dem när vi kommer hem.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
2020-02-07 12:51
#1

Här är grått och blåsigt men man kan ana solen bakom molnmassorna.
Tvättstugan idag och som vanligt tråkigt.
Har ont i magen, maten jag åt i går kväll kanske var lite väl kryddad men det går väl över så småningom.
Inte roligt när det bränner så att det känns som att jag behöver släcka en eld i magen!😮😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2020-02-07 14:57
#2

Ojdå, är du så känslig i magen? Halsbränna/magkatarr? Sånt har i princip upphört helt för mig sen jag började (igen) med lchf. Kan känna av det någon gång om det blir för mycket kaffe. Äter jag smörgåsar av vanligt bröd en dag händer just inget, men om det blir samma en dag till så börjar eländet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2020-02-07 21:12
#3

Det händer då och då men var värre när jag jobbade. Blev sjukskriven för magkatarr ett par ggr. Det var väl vantrivseln som satte igång den då.
Fast nu för tiden är det väl mest starka kryddor vad jag vet, men det är ännu mera sällan att jag har ont i magen dagen efter.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: