Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 276 ggr
Tarotstollan
2020-02-02 05:52

Godmorgon 2 Februari, 2020.

Nu har jag fått ner adventsstjärnorna och elljusstakarna ur fönstren!👍
Regnigt, blåsigt och + 3 grader.
Skall ut senare i e.m. måste köpa bananer för morgondagen, då jag inte vill betala dyrt för en liten fika på kursen.

Ha en trevlig söndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
2020-02-02 07:05
#1

Godmorgon Frustrerad. Vill bara kunna ta på mig ytterkläderna, koppla sigge o gå ut o gå. Var jag vill. Hur jag vill. Men icke. Bara ta på mig skorna gör mig andfådd. Sen klarar jag knappt 1 km med pauser. Sjukskriven igen. 3 timmar på akuten i fredags. Bronkit och krampande /Avslitna muskler mellan revbenen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2020-02-02 09:49
#2

Morrn. Jag har haft en kompis här över helgen, hon håller på och packar för att åka hem till sig igen, men får skjuta upp resan ett par timmar för det är ishalka 🤐


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2020-02-02 21:21
#3

#1. Men herregud, skall du aldrig bli bra!😮 Så fruktansvärt!
Hoppas verkligen att du har fått bättre medicin nu och så får du ta det lugnt.
Du kan ju inte räkna med att du kan ta km långa promenader när du blir frisk med en gång, du får nog ta det väldigt lugnt. Runt huset 2 varv att börja med, kanske!🤔
Sigge får klara sig med promenader med husse och ev. andra som kan ställa upp.

DU skall ta det lugnt! BASTA!🤓😉

#2. Kul med kompisbesök, tråkigt när de åker bara!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2020-02-03 07:28
#4

Det kommer garanterat ta lång tid innan jag blir bra. Har börjat gå sakta gångvägen upp o ner, idag ska vi till skogen så sigge får springa lös. Jag är bara så tacksam att jag hostar mindre, kan sova med vissa smärta.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: