Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 209 ggr
Tarotstollan
2020-01-30 06:10

Godmorgon 30 Januari, 2020.

Här regnar det för fullt och det är bara strax över 2 grader. Så det skulle mycket väl kunna börja snöa när som helst, såvida inte temperaturen stiger något!😮
Skulle krupit i säng men kom på att jag glömt att ta mina mediciner, så jag avvaktar lite till innan det blir dags att lägga huvudet på kudden!😴

Har inget direkt planerat för dagen men som vanligt finns det att göra om jag bara vill.
Funderar på om det inte är dags att plocka ner julpyntet? 😉
Har ni städat bort allt pynt eller har ni något kvar?
Här i husen är det mycket pynt kvar på balkonger och uteplatser men fönstren är urplockade på de flesta ställena. Jag har sett någon enstaka adventsstjärna och några flera elljusstakar men jag är nog den som i stort är sist med allt kvar i fönstren!🤐

Ha en trevlig torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Soligajag1
2020-01-30 07:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej och Godmorgon 😀 Här har det oxå regnat inatt en del. Jag är i tvättstugan och stökar . 😀 Sen till affären , och jobbet sen . Ojoj. . Julpyntet , det åkte ner i Jullådan för nån vecka sen . Ok , den röda Julduken är kvar , ser jag nu. Ska packa ner det med och gå ner till källaren med lådan . Nu till tvättstugan. Ha en fin Torsdag ! 😀

HH 🙂

Amandla
2020-01-30 15:50
#2

Här åker julpyntet bort på trettondagen, då är jag trött på det. Fast ljusslingan i den lilla busken på framsidan får vara kvar några veckor till.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: