Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 289 ggr
Amandla
1/2/20, 10:32 AM

Godmorgon 2 januari

Morrn! Jag ska snart säga hejdå till min kompis som varit här i några dagar, sen ska jag kanske hänga med min son som ska hjälpa en släkting med lite flyttbestyr. Eller så stannar jag hemma, tar en kopp kaffe till och några av de sista julgodisarna 😇

Flocken, mår du bättre idag?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
flocken
1/2/20, 11:25 AM
#1

Hej Sitter i skrivande stund på sjukhuset och väntar på lungröntgen. På vc tog de olika prover. Kan vara påväg mot lunginflammation eller något annat konstigt. Båda kräver antibiotika men det sista en starkare sort. Men de ville ha röntgen. Inte sovit mkt. Har idag meddelat alla kunder att jag inte kommer kunna börja jobba på tisdag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
1/2/20, 3:34 PM
#2

Bra att du blir röntgad, och klokt av dig att se till att få vila. Hoppas att medicinen hjälper!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
1/2/20, 5:09 PM
#3

Allt gick fort o smidigt på sjukhuset. Börjat med antibiotika mot lunginflammation. Väntar svar på proverna. Det andra de misstänkte heter mykoplasma. O de kräver annan antibiotika. Sovit hela em. Försöka äta lite snart sen gå o hem o vila igen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
1/2/20, 8:11 PM
#4

Så bra att du nu fått hjälp! 👍Ta det bara lugnt nu, drick varmt och ta hand om dig!🤗
(Låter som en tjatig mamma!)😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
1/2/20, 9:01 PM
#5

Är så glad att mannen följde med o kunde prata. Stollan, jag har ingen tjatig mamma. Så fortsätt du tjata. ❤️ Omtanke kan det aldrig bli för mkt utav. Nu strax sängen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: