Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 287 ggr
Amandla
12/3/19, 9:25 AM

Godmorgon 3 december

Godmorgon! Här är det -10 grader fortfarande, men det ska bli väderomslag idag och bli flera plusgrader istället. Hade egentligen tänkt åka en sväng till en av de större städerna i närheten, men det får vänta någon dag för jag vill inte köra när det är stor risk för riktig ishalka.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
12/3/19, 7:12 PM
#1

Under natten till idag hade vi - 8 och nu är det + 5 och regnar.
Jag har också hållit mig hemma i dag just för att jag inte ville riskera att halka omkull men i morgon kommer all is att vara borta.🙂
Så då får jag passa på och uträtta mina ärenden.
Funderar på att gå till Ekohallen och se vad de har att erbjuda i julpynt i år, inte för att jag skulle kunna klämma in mer i granen men det finns säkert annat som kan vara kul.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
12/4/19, 9:00 AM
#2

Jag köper inte mycket julpynt nuförtiden, om jag inte skulle råka snubbla över fler exemplar av de favoriter jag har som redan hänger i min gran. Sidenmatta rosa kulor till exempel 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/4/19, 6:31 PM
#3

Till granen behöver jag inte köpa mer pynt, fick en hel låda förra året av mamma då hon inte skall ha någon gran mera.
Däremot tomtar är jag alltid intresserad av, även änglar kan vara kul. Tyvärr har ju utbudet blivit så dåligt de sista åren. Konstigt nog så har det "amerikanska" julpyntet inte nått Sverige, utan det är bara en massa gråa, vita mörkblåa saker överallt.
Jag vill ha "Walt Disney jul," med rött, grönt, glitter, girlanger, ljus mm.😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
12/4/19, 9:39 PM
#4

Säger bara en sak: Tradera 😎 Min gran går i guld, silver, rosa, vitt, lite turkos och genomskinligt glas, mycket är köpt på till exempel Plantagen, och mycket på Tradera. Där finns något för alla, fast man kan ju få vara ihärdig och kolla ofta för att få godbitarna - som inte alls måste vara märkvärdiga eller dyra, det som gäller är att jag ska gilla dem 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/4/19, 9:56 PM
#5

Får skaffa konto där inne först…
Kollade lite på Tomte och Jul och de priserna var ju höga men det brukar vara så när det är något jag vill ha…

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
12/5/19, 9:21 AM
#6

Du får kolla året runt, och även göra en sökning i alla kategorier, ibland händer det att säljare väljer andra (ibland helt felaktiga) kategorier och då är ju sakerna svåra att hitta ifall man inte använder rätt sökord.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: