Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 255 ggr
Amandla
11/28/19, 9:48 AM

Intuitionsövning 28 november

Vad gjorde jag precis innan jag skrev det här inlägget?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
11/28/19, 9:48 AM
#1

Tände en lampa.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
11/28/19, 9:56 AM
#2

Tog kaffet , det ska jag göra nu. Har linkat på regnpromenad med gamla Ella, hon får sin sista dos antibiotika nu, sedan ska vi enligt vet. ta sista beskedet. Känns tungt till jul!💔

Amandla
11/28/19, 9:58 AM
#3

❤️Fy för att behöva ta såna beslut! Men det är tyvärr priset för att få hundarnas villkorslösa kärlek ❤️Vad säger vovvan själv?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
11/28/19, 10:09 AM
#4

Det är ju det som är så himla svårt, hon är glad, vaken , käck och rolig. Men droppar var, hon är kastrerad men har tydligen äggstocksrester kvar. För gammal att operera, benen dåliga ibland ramlar hon då hon ska kissa. Har ryckningar i ett ben.

Av alla hundar jag haft så är hon den svåraste att se läget på. Hon kanske inte är där än? Hon kommer varje natt kl 4, som för att se om jag är kvar.

Hon hoppar ett mål mat. Hoppas jag får de där tydliga svaren, då man bara vet. Jag har svårt att se livet utan hund. Men hälsan är allt för bräcklig för att skaffa någon mer sedan. Jag hoppas jag är helt osjälvisk i min bedömning. Tack fina du för frågan…Kram från WL🤗

Amandla
11/28/19, 10:11 AM
#5

🤗❤️Så länge hon har sin värdighet kvar vill hon vara kvar, jag tror du ser när det är dags.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
11/28/19, 10:34 AM
#6

Så bra sagt Amanda, värdighet! Som med människor. Hon har blivit väldigt kelig som övergår i små bus. Hon är en mycket underbar gammal dam. Söt säger mina vänner, annars kan man ju vara egen blind. Jag hoppas att jag ser då det är dags. Så glad för dina varma rader…Kram från WL🤗

Annons:
Amandla
11/28/19, 10:48 AM
#7

🤗❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
11/29/19, 2:43 AM
#8

Vinkade till en granne och fel.

Så ledsamt med din vovva Wonnalesan, jag tror också att hon ger dig tecken när det är dags. 🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
11/29/19, 7:17 AM
#9

Tack Tarotstollan!

Ja det är slitigt på ett speciellt sätt, hon har varit min livlina i 13 år, hon var trösten då mamma och pappa dog, hon låg hos pappa och trots att hans minne inte fanns så lyste han upp då hon kom. Hon tog mig ut då min son blev svårt sjuk och vi fick med oss honom också. Det är liksom ett ljus kring henne.Alla känner det. Hon får mig alltid att skratta. Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan henne, hon är mina ögon också. Men jag älskar henne så djupt att jag inte vill låta henne gå en enda dag för länge.Det är så mycket som jag inte kan skriva, men jag tror ni förstår ändå, ni är så fina ända in i djupet av era själar….Kram från WL🌺

Tarotstollan
11/29/19, 1:04 PM
#10

#9. Ja Wonnalesan, vi som har djur vet hur fort åren går och beslutet står framför oss en dag som vi inte vill tänka på.😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: