Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 378 ggr
flocken
11/13/19, 2:01 PM

Extra intuitionsövning 13 nov.

Vad åt jag precis?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
11/13/19, 2:01 PM
#1

Pepparkakor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
11/13/19, 3:03 PM
#2

Macka! Mvh/WL🌺

[QASIK]
11/13/19, 10:21 PM
#3

Pepparkaka

Tarotstollan
11/14/19, 1:23 AM
#4

Banan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Frolly
11/14/19, 2:33 PM
#5

Alltså folket! Jag förmodar att jag har missat något verkligt substantiellt när det gäller de här intutionsövningarna. För jag förmodar att alla, precis som jag, alltid ser svaret precis under frågan…?! Hur är det tänkt att det ska funka? 😅🙈

flocken
11/14/19, 2:36 PM
#6

Jag tror det beror på vilken version av iFokus du använder. Jag o många andra använder den äldre versionen. Går du längst ner på sidan så står det typ använda äldre version. Klicka där så märker du skillnad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Frolly
11/14/19, 2:40 PM
#7

Då förstår jag! Jag ser inte skillnaden men jag går å andra sidan in i appen på mobilen där jag inte kan välja vilken version. Men jag förmodar att allt blir så väldigt mycket mer fungerande om man inte ser. Tack 😊

flocken
11/14/19, 2:46 PM
#8

Jag använder bara mob o man kan ändra version där med. Men använder inte appen. Utan går in via webben. På det gamla hederliga sättet 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[QASIK]
11/15/19, 2:59 PM
#9

Testade att gå in med mobilen en gång (och just nu) men fick inte upp svarsalternativ alls när jag klickade på "förenklat läge" . Man vill ju utveckla sin intuition och då är det inte roligt om rätt svar syns. Kanske man ska skriva i lexikonet att inte mobilen ska användas till övningar?

Upp till toppen
Annons: