Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd

Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 5 November, 2019.

2019-11-05 05:48 #0 av: Tarotstollan

Blåser fortfarande kallt och just nu + 0,3 grader.Fryser
Får vara glad att det är uppehåll och att jag inte behöver gå ut!
Nu skall jag hoppa i säng!Pratar i nattmössanGäsparSomnar

Ha en bra tisdag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-11-05 10:08 #1 av: Amandla

Morrn. Blåst här med och ett par minusgrader. Jag behöver en ny mössa eller ännu hellre ett par öronmuffar, det är oftast för varmt med mössa på tycker jag, men mina öron behöver skydd. Tur för mig att det verkar vara populärt igen med såna.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-11-05 19:46 #2 av: flocken

Regnat hela dagen. Tur för bra regnkläder och rejäla kängor.

Jag såg öronmuffar på Netto. Använder pannband. Eller som idag, keps o pannband över 😆 skyddar mina glasögon o öron. Snyggt? Nej. Men håller mig varm.

På fredag blir valpen 5 mån. Tiden springer iväg.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-11-05 22:13 #3 av: Tarotstollan

Håller med om att mössa kan vara för varmt emellanåt, jag har både tunna och tjocka mössor men kan ju vara svårt att veta vilken jag skall ta på mig när jag går ut. Har hänt att jag haft den tunna på mig och frusit något fruktansvärt, ibland har jag både den tunna i bomull och den tjocka stickade på mig samtidigt.
 Muffar låter härligt men kan en gammal kärring på över 60 ha det?FunderarSkrattar
Så fin han är Sigge pojken!Hjärta

Anmäl
2019-11-07 18:15 #4 av: Frolly

Men åh 😍😍
Alltså, det där var nog det sötaste jag sett på länge!
Jag antar att det är en blandning, med den teckningen? Fullkomligt bedårande söt

Anmäl
2019-11-07 18:18 #5 av: flocken

Han är en bordercollie /aussie. Men ser ut och beter sig som en aussie. Borden syns o märks inte. Även aussie ägare tror han är renrasig.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-11-07 18:26 #6 av: Frolly

Han ser fullkomligt ljuvlig ut!
Jag har själv en BC

Anmäl
2019-11-07 20:45 #7 av: Tarotstollan

#6. Så fin!Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.