Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 376 ggr
Tarotstollan
2019-10-24 07:31

Godmorgon 24 Oktober, 2019.

Här började det regna lätt för en stund sedan och just nu nästan 10 grader.
Gubbarna på andra sidan gatan sliter med sina maskiner, hamrar och dånar vidare på dagisbygget. Antar att de måste ha det färdigt till våren. De har placerat ut en del djurfigurer för barnen som de skall kunna leka med senare.
Måste säga att det är en underlig samling med figurer, av de jag kommer ihåg: ett får, en bagge, en ko, en tjur, en giraff och mitt i alltihopa en stor grönsvart dinosaurier!😃

Ha en trevlig torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2019-10-24 10:35
#1

Samma trista väder här.  Förskoleungarna kommer alla gånger att bli saliga för just dinosaurien! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
2019-10-24 18:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#2

God kväll. Har ett underbart väder. Haft öppet till altanen och även ytterdörren har varit öppen. Tröttnade på tvättstugan idag. Torktumlaren stod på tvättmaskinen o den har flera gånger skakat av o fallit ner. Var nära idag oxå. Så mannen fick ta på sig arbetskläder och göra om. Nu mys i soffan. Tänk att mannen som alltid vägrat hund i möbler mer än gärna vill ha sigge både i soffa och säng.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2019-10-24 22:43
#3

Har inte torktumlaren gått sönder när den ramlat ner? Ändå bättre att ha den stående säkert på golvet.
Äsch, det är ju en skinnsoffa, bara att ta en fuktig trasa och torka av efter Sigge. Sängkläder tvättar man ju…😉
Skönt att ha en varm och mysig Sigge jämte sig!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2019-10-25 05:00
#4

Som tur var är utrymmet så litet så den har lutat sig mot en vägg. Men tillräckligt obehagligt. Blev även lite planering inför kommande köksrenovering.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: