Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd

Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 11 Oktober, 2019.

2019-10-11 07:16 #0 av: Tarotstollan

Här regnar det och det har de lovat att det skall göra hela dagen!Regnar
Just nu lite över 9 grader och så lite blåst på det.
Inget planerat för dagen, jag var ute tillräckligt i går. Var bl.a. på biblioteket men inte för att låna någon Nobelpris litteratur utan lite annat. Fick ihop en skaplig liten hög, nu skall det bara läsas också!Skämtar

Ha en bra fredag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-10-11 12:25 #1 av: QASIK

Godmiddag Sol

Medarbetare på Personlig Utveckling
Livet är inte slumpartat av en tillfällighet
~Angelus Ulisses~

Anmäl
2019-10-11 18:02 #2 av: flocken

Godkväll
Det där med att laga mat hungrig.. Blev en sallad med bladspenat och stekta champinjoner, strimlat kött o en sås.
Ensam hemma i helgen. Har börjat städa på såna där ställen där allt samlas, en byrå, ett hörn. Skönt att få gjort.
Hoppas på fint väder imorgon.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.