Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 579 ggr
Desecrated
10/4/19, 9:16 PM

Köpa Il Meneghello i Sverige?

Finns det någon butik i Sverige som säljer Il Meneghello?

Annons:
Tarotstollan
10/4/19, 10:32 PM
#1

Är det förlaget Il Meneghellos lekar du frågar efter?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Desecrated
10/5/19, 12:25 AM
#2

Precis.

Tarotstollan
10/5/19, 2:18 AM
#3

Har faktiskt ingen aning, lättast är att gå in på Meneghellos hemsida och leta efter ISBN -numren för varje lek och söka på det.
Jag hittade en på Vattumannen men om den är av intresse för dig får du ju bestämma själv.
https://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=85732

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Desecrated
10/6/19, 12:43 PM
#4

Den du länkade till är mary packards version av Visconti-sforza kortleken.

Amandla
10/6/19, 1:10 PM
#5

#4 Varför inte mejla till Il Meneghello och fråga om de har en återförsäljare i Sverige?Eller googla på det själv, testa både på svenska och engelska.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Desecrated
10/7/19, 11:06 AM
#6

"Varför inte mejla till Il Meneghello och fråga om de har en återförsäljare i Sverige?"

Bra ide, fixat och skickat.

"Eller googla på det själv, testa både på svenska och engelska."

Jag vet inte om jag har blivit för gammal men jag tycker inte att google ger så mycket resultat nuförtiden. Det är mest bara annonsers och man får oftast bättre och mer direkta svar om man frågar en människa istället för en maskin.

Annons:
Desecrated
10/12/19, 11:32 PM
#7

Jag har fått svar från Meneghello, och det finns ingen i Sverige som importerar deras produkter just nu. Jag skickade också mail till tarothuset och tarotshop.se för att se om de var intresserade att ta in några, men tyvärr så är det för få kunder som har hört av sig om detta…

Tarotstollan
10/13/19, 12:35 AM
#8

Så bra att du kontaktade dem! Det är tråkigt att inte kunna få tag i det man vill ha.
Har du möjlighet att köpa direkt från dem nu?

Jag vet att Adlibris även säljer tarotlekar och jag har lyckats att få tag i några annorlunda lekar genom dem, men vet inte om de har något av intresse för dig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: