Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort

Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Månadens/Veckans/dagens kort

Månadens kort Oktober 2019.

2019-10-01 02:19 #0 av: Tarotstollan

Var med och dra kort och se hur månaden Oktober blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket/vilka kort du drog.
I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde. Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-10-01 02:53 #1 av: Tarotstollan

Mitt kort blev Hjulet.
Här kan vad som helst hända! Hjulet kan rulla framåt, bakåt eller bli stillastående.
Känner att jag får vara på min vakt och hålla ögonen öppna.

På mitt kort står en kvinna med förbundna ögon och balanserar uppe på hjulet. Ser verkligen inte förtroende givande ut!Tyst

Anmäl
2019-11-01 02:36 #2 av: Tarotstollan

Detta kort har verkligen stämt för denna månaden. Det har varit massor av saker som gått framåt men även saker som stått still, backat och sen full fart framåt igen. Tummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.