Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 299 ggr
Tarotstollan
9/27/19, 8:46 AM

Godmorgon 27 September, 2019.

Mulet och duggregn ca 7,5 grader.

Ser att de tagit ner gårdsbelysning mellan husen,  alla lampor och stolpar ligger på gräsmattorna.
Skall bli kul att se vad vi får för belysning istället. Hoppas att det blir lite fler lampor än vad vi hade innan, för innan snön kommer så är det väldigt mörkt på vissa ställen.

Ha en bra fredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
9/27/19, 10:04 AM
#1

Morrn! Mulet här också men något varmare och inget regn än så länge. Hoppas belysningen blir bättre hos dig, Stollan. När jag bodde i lägenhet så bytte bostadsbolaget belysning ett par gånger under åren och inte blev det ljusare precis… elbesparande i all ära men utebelysning ska ju lysa  upp och inte göra att det snarare känns för mörkt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
9/27/19, 7:54 PM
#2

Godkväll. Klar för idag. Blev som vanligt xtra barn till maten. Mina inflammationer o skov i kroppen vägrar ge med sig. Klarar inte av att göra mkt innan jag får ge upp. Imorgon kalas för yngsta sonen och mig själv. Men mkt redan klart. Äldsta sonen får hjälpa med att flytta bord o bära. Jag kan inte. Men nu njuta av kvällen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
9/27/19, 9:46 PM
#3

Hoppas att ni får kul på kalaset trots din värk och problem.

Ja, det hade kanske hjälpt i går kväll om belysningen på gården hade varit monterad och lyst igen!🤓
Var ute och skulle gå och handla, hade med mig soppåsarna ut och istället för att hålla mig på gångbanorna som jag brukar så bestämde jag mig för att gena över gräsmattan närmast sopskåpen och trampade ner i ett hål och vrickade till min vänstra fot litegrann!😟
Samma fot som jag redan har hälsporre i!!!🤪
Så nu går jag här och haltar lite extra..

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: