Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 385 ggr
Tarotstollan
2019-09-17 08:28

Godmorgon 17 September, 2019.

Solen uppe och 8,8 grader varmt.☀️
Var så trött och skulle gått och lagt mig för längesedan men som vanligt så hittar jag något intressant att läsa och så skall jag bara….😟
Får se om jag går ut och hämtar veckans sudoku eller inte efter att jag vaknat.
Sen är jag lite sugen både på hemmalagad pizza eller spagetti och Quorn sås, svårt att välja vad jag vill ha och orkar fixa till senare…🤔

Ha en bra tisdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2019-09-17 11:48
#1

Här var det bara någon enda plusgrad när jag vaknade, det har varit minusgrader under natten. Igår slängde jag några sommarblommor i komposten, och tog in kuddar och annat från uterummet. Höst… jag är kluven. Visst kan det vara vackert och härlig luft, men sen kommer ju vintern 🥶


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
2019-09-17 19:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Godkväll 🍁 Idag har vi fryst. Hade tur med sol under promenaden. Sen har det regnat o blåst. Det tar tid innan jag vänjer mig med kylan. Men det är det värt. Så fint ute o filt o tända ljus inne

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2019-09-17 21:49
#3

Ja, hösten kan vara helt underbar och också precis vidrig.
Älskar den klara luften och alla fina färger på löven och naturen om de får en chans att ändra sig. Var det förra hösten som alla löv mer eller mindre hann blåsa ner innan färgerna hann komma fram?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: