Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 300 ggr
Tarotstollan
2019-09-06 13:26

God eftermiddag 6 September, 2019.

Halvklart med regnperioder och 13, 6 grader.☔️
Har tvättstugan idag och som vi alla vet är det ju ett nödvändigt ont, inte någon höjdare precis som man ser fram emot.
Trött som vanligt, har planer på att lägga mig i några timmar efter tvätten är klar. Annars pallar inte min rygg kvällen och matlagningen.

Efter att jag varit nere i källaren och startat tvättmaskinerna, skulle jag ringt till ett ställe och höra mig för om en målar kurs.
Tyvärr visade det sig att de stängde redan kl.12 på fredagar, så jag får testa på måndag och se om det finns någon möjlighet att komma med. De kanske redan har både startat och har fullt på kursen och man kanske inte får komma med senare. Lite otydlig information om hur de brukar göra.

Ha en bra fredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
2019-09-06 14:05
#1

God dag. Nu har jag rensat o röjt i mina rabatter. Eller mina 2 pallkragar. Plockat upp de sista morötterna, delat Hallon buskarna. De växte alldeles för tätt. Se om de tar sig. Nu solstolen en stund. Måste städa huset o har barnen själv ikväll då pappa jobbar em. Imorgon till tippen, hämta hö o gå på kalas på em. Med valp!

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2019-09-06 14:18
#2

Oj, fattar inte hur du orkar!
Kalas med valp….😂
Hoppas att ni får kul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2019-09-06 15:05
#3

Vem har sagt att jag orkar? 😒 Varit så dålig i flera dagar. Men nu är det gjort. Är så fruktansvärt envis. O det värsta är att man vänjer sig med den dagliga värken. Ja hur det ska gå på kalaset vet jag inte. Tyvärr räknar jag inte med att kunna stanna så länge. Är svärmor som anser fyller år. Så hon förstår

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2019-09-06 15:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Jo, valpen fick nyss ett bad. Först lekt med vatten sen jord

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2019-09-06 20:32
#5

Ja, värken ställer till med mycket problem för många.
Har du ingen möjlighet att kunna få någon dag helt för dig själv och vila? Vet ju att en dag inte hjälper mycket men det är ju ändå något.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2019-09-06 20:48
#6

Innan valpen hade jag rätt mkt egentid. Mådde jag inte bra tog mannen barnen o var borta hela dagen. O dexter låg vid min sida. Men just nu är det intensivt. Men pirayan blir väl äldre han oxå. Ibland önskar jag att jag kunde bryta ett ben. Det syns. Men denna osynliga värk. Min man ser direkt. Men inte andra. Igår kunde jag inte hålla en penna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Tarotstollan
2019-09-06 21:35
#7

Förstår att "pirayan" gör det värre med sitt spring och bus, men som du sa han växer ju upp..
Ha det så bra du kan!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: