Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 256 ggr
Tarotstollan
9/5/19, 5:53 AM

Godmorgon 5 September 2019.

Uppklarnande och runt 13 grader.
Har försökt i flera dagar att ta mig ut och göra ett ärende men det har vräkt ner varenda dag vid tiden jag skall gå. Hoppas att jag kan klara att gå ut senare idag utan att bli genomvåt!☔️

Ha en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
9/5/19, 7:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ser ut att bli en fin dag. Men är så trött och så ont i kroppen. Inte för intet att jag aldrig haft valp o aldrig kommer ha igen. Söt som tusan men börjar bli stor o tung.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
9/5/19, 9:45 AM
#2

Gullevalp! 😍 Ja det är jobbigt att ha valp. Tur att det är roligt också 🙂Jag är också trött… men behöver ta mig till bibblan idag. Försökte häromdagen och upptäckte när jag parkerat att jag glömt bokkassen hemma 🤦‍♂️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
9/5/19, 10:12 AM
#3

Han är så rolig o otroligt smart. Känslan ska man skratta eller gråta. När han för 5te gången på en dag hoppar /badar i vattenskålen. 😱 När han knappt 11 v har lärt sig att sätter mamma i dammsugarsladden i kontakten så låter monstret. Vi drar ut sladden o lägger den lååångt bort. Men samtidigt, när all träning går super o han kan sitt, ligg, snurra o gå i koppel där han söker ögonkontakt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: