Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 16 augusti

2019-08-16 09:19 #0 av: Amandla

Morrn. Nån mer än jag som är trött och seg i skallen idag? Hoppas ni är piggare än vad jag är... inte så svårt, tror jag. Kliar i ena ögat gör det också, dumma gråbo som blommar så GalenSå, slut på gnället. Det är skön luft ute och jag har sovit bra Tummen upp

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-08-16 09:27 #1 av: flocken

God förmiddag
Vaknade 02.45.. Inte sovit sen dess. Så mkt blandade känslor. 3 veckor utan dexter. Sorgen kommer i vågor. Men mest lättnad. Nu efteråt har jag förstått hur dåligt hela familjen mådde pga hans posttraumatiska stress. Hur dåligt även han mådde.
I em hämtar vi valpen. Ett nytt kapitel i vårt liv.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-08-16 10:11 #2 av: Amandla

Hjärta Precis så har jag upplevt det också efter att en hund som varit sjukare än jag förstått har fått gå över till andra sidan. Det är först efteråt som det blir uppenbart hur mycket situationen påverkat både familj och andra hundar. 

Anmäl
2019-08-16 10:24 #3 av: flocken

Man gör ju allt för sin hund. O att man då inte förstått hur dåligt de egentligen mådde.
Förra helgen hade vi kalas o glädjen hos vår 6 åring när vi sa att vi kunde ha ballonger. O att de kunde smälla dom. Vi har inte kunnat ha några ljud hemma på 3 år. Vi alla har blivit hindrade o livet har stått stilla. Bara skyddat dexter.
Nu börjar vi om på nytt. Ska även skott träna denna. Ljud ska vara normalt

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-08-16 10:42 #4 av: Amandla

Hjärta

Anmäl
2019-08-16 21:32 #5 av: Tarotstollan

Så ledsamt med Dexters hela liv men nu har han det bra och slipper lida mera, det är det enda som är viktigt nu. Kramas
Hoppas att ni har haft det härligt idag med lille Sigge!Tummen upp

Jag har sovit dåligt hela natten/dagen och kom inte upp i tid som jag hade planerat att göra, då jag hade planer på att gå ut och göra en sak.  Nu får jag skjuta på det tills på måndag och hoppas att det fixar sig då.

Det är så jobbigt att vara så här trött och veta att det till 99% inte spelar någon roll om jag går till läkaren eller ej och tar prover. För de ligger inom "normal" nivån och då är allt bra, enligt dem! Arg
Måste ändå snart gå dit, då jag måste ha nya recept och de har inte kollat mig på några år.Vilar huvudet i handen

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-08-17 04:27 #6 av: flocken

Vi har en sån duktig kille. Lyssnar på sitt namn, äter, sover, kissar ute. Sov mellan 21:30 - 04.00 . Ut o kissa o nu ligger han bredvid mig i soffan o tuggar ben

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.