Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 286 ggr
Amandla
8/16/19, 9:19 AM

Godmorgon 16 augusti

Morrn. Nån mer än jag som är trött och seg i skallen idag? Hoppas ni är piggare än vad jag är… inte så svårt, tror jag. Kliar i ena ögat gör det också, dumma gråbo som blommar så 🤪Så, slut på gnället. Det är skön luft ute och jag har sovit bra 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
flocken
8/16/19, 9:27 AM
#1

God förmiddag Vaknade 02.45.. Inte sovit sen dess. Så mkt blandade känslor. 3 veckor utan dexter. Sorgen kommer i vågor. Men mest lättnad. Nu efteråt har jag förstått hur dåligt hela familjen mådde pga hans posttraumatiska stress. Hur dåligt även han mådde. I em hämtar vi valpen. Ett nytt kapitel i vårt liv.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
8/16/19, 10:11 AM
#2

❤️ Precis så har jag upplevt det också efter att en hund som varit sjukare än jag förstått har fått gå över till andra sidan. Det är först efteråt som det blir uppenbart hur mycket situationen påverkat både familj och andra hundar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
8/16/19, 10:24 AM
#3

Man gör ju allt för sin hund. O att man då inte förstått hur dåligt de egentligen mådde. Förra helgen hade vi kalas o glädjen hos vår 6 åring när vi sa att vi kunde ha ballonger. O att de kunde smälla dom. Vi har inte kunnat ha några ljud hemma på 3 år. Vi alla har blivit hindrade o livet har stått stilla. Bara skyddat dexter. Nu börjar vi om på nytt. Ska även skott träna denna. Ljud ska vara normalt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
8/16/19, 10:42 AM
#4

❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
8/16/19, 9:32 PM
#5

Så ledsamt med Dexters hela liv men nu har han det bra och slipper lida mera, det är det enda som är viktigt nu. 🤗
Hoppas att ni har haft det härligt idag med lille Sigge!👍

Jag har sovit dåligt hela natten/dagen och kom inte upp i tid som jag hade planerat att göra, då jag hade planer på att gå ut och göra en sak.  Nu får jag skjuta på det tills på måndag och hoppas att det fixar sig då.

Det är så jobbigt att vara så här trött och veta att det till 99% inte spelar någon roll om jag går till läkaren eller ej och tar prover. För de ligger inom "normal" nivån och då är allt bra, enligt dem! 😡
Måste ändå snart gå dit, då jag måste ha nya recept och de har inte kollat mig på några år.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
8/17/19, 4:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

Vi har en sån duktig kille. Lyssnar på sitt namn, äter, sover, kissar ute. Sov mellan 21:30 - 04.00 . Ut o kissa o nu ligger han bredvid mig i soffan o tuggar ben

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Amandla
8/17/19, 11:02 AM
#7

Vilken gullunge 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: