Annons:
Etiketttolkningar
Läst 467 ggr
sagewitch
8/7/19, 10:38 PM

Hur tolka kort ang. barnönskan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla fina människor. Jag och min sambo har försökt få barn ett tag - tyvärr utan framgång hittills. Idag var jag hos en vän och drog ett av hennes orakelkort samtidigt som jag frågade mig själv ”När kommer jag få barn?” Gick på min intuition och valde ett kort. Fick direkt upp kortet ”Opel”, blev ganska paff när jag såg bilden på kortet föreställande det lilla barnet! Hur som helst.. vad betyder det? Infogar en bild som beskriver vad kortet förmedlar. Det tar ju bland annat upp att släppa taget om sina barn till Gud. Jag som är en orolig själ tänker att jag borde ge upp drömmen om en familj? Jag kanske borde släppa hoppet? Förstår att jag borde vara mer positiv men jag känner mig för tillfället ganska ledsen på grund av att vi inte lyckas bli gravida. Allt jag vill är att bli mamma! Hur skulle ni tolka detta? Tacksam för svar. Ha en fin dag.

Annons:
Tarotstollan
8/8/19, 12:29 AM
#1

Välkommen hit in sagewitch!
En svår och djup fråga. Vad som står på korten är just det man får tolka själv, ingen annan kan tolka dina tankar när du läser orden.
Att vara nervös och bara ha sina tankar på att bli med barn gör det inte lättare för kroppen att fungera rätt.
Slappna av och lev ditt liv, om det är meningen att du skall ha barn så blir det så när det är rätt.

Personligen tycker jag kortet är svårtolkat, då det pekar åt alla håll just för att det skall vara lugnande och den religiösa aspekten på kortet gör mig också olustig.
Så jag kan inte ta till mig texten då jag som sagt tycker det pekar åt precis vad som helst man vill att den skall säga.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: