Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 309 ggr
Tarotstollan
7/28/19, 7:18 AM

Godmorgon 28 Juli 2019.

Solen uppe och vi har ännu en varm dag framför oss. ☀️ 
Det är lovat 26 grader både idag och imorgon men sen skall det vända och det ser jag fram emot, även åska är lovat på tisdagsmorgon men det kan ju ändra sig hastigt.

Det enda positiva med dessa varma dagar som gått är att grannarna under har varit bortresta, så jag har kunnat ha balkongdörren öppen hela tiden när solen gått ner och på det viset sluppit deras cigarettrök inne i min lägenhet!👍
Tyvärr antar jag, att de kommer hem senare under dagen.

Måste ut senare i kväll och det ser jag inte fram emot men som vanligt har jag inget val. Jag måste lägga på räkningarna på brevlådan och det viktigaste av allt, köpa kattgodis!😉
Skall också se om jag kan komma på något i matväg att köpa, inte lätt att ha någon fantasi om mat i denna värmen.
Det har mest blivit vattenmelon, sallader och någon hemlagad pizza.

Ha en bra söndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
7/28/19, 7:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Godmorgon Ute vid stugan med xtra familjen. Så jobbigt att vara här utan hund. Så tragiskt alltihop. Men fick det bekräftat av vet att det inte fanns något att göra åt hans skadade bakben. Idag blir det nog brygghäng så barnen får bada. Mitt ansvar att köra fyrhjulingen med vagn så alla tar sig fram

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
7/28/19, 8:11 AM
#2

Ja, jag vet hur ensamt och tomt det är utan hund. Jag hade en Samojed under slutet av 70-talet och början av  80-talet.
Jag hade min mamma i huset jämte mig då, så på dagarna var han hos henne och jag hade honom på kvällarna/nätterna och under helgerna för det mesta.
Sen flyttade hon ihop med sin pojkvän och de köpte hus en bra bit utanför staden och de tog med sig hunden då.
Självklart fick han det bättre ute på landet med trädgård osv…
Men jag blev ju ensam här inne och kunde bara hälsa på honom på helgerna och det var ju inte detsamma.
När det sen var dags att ta bort honom, fick jag inte en chans att säga farväl till honom, för hennes pojkvän ville inte köra och hämta mig för det skulle bli en extra onödig resa tyckte han. 😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
7/28/19, 8:36 AM
#3

Tror knappt mina ögon men det har seglat upp en massa moln och solen har gömt sig lite och de har skrivit ned graderna för dagstemperaturen med hela 1 grad!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: