Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 369 ggr
Tarotstollan
5/10/19, 6:49 AM

Godmorgon 10 Maj, 2019.

Mulet och uppehåll för tillfället, just nu står termometern på 8,4.
Inget särskilt planerat under dagen, mer än ett telefonsamtal till kompisen om morgondagen.
Har en grej inplanerad till helgen men vill hon inte följa med vet jag inte ens om jag själv skall på evenemanget, det är inte lika kul att gå ensam. Så jag får se hur det blir då!🤔

Ha en bra fredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
spiritoffalconer
5/10/19, 6:53 AM
#1

Inget sp . Jobba ta mig igenom denna dag i vackert väder när allt känns grått. Har jag tagit mig igenom mörka dagar tidigare så kan jag övervinna allt mörker. Tar tag i lyktan som eremiten och söker mig fram längs stigen. Längre bort blomstrar det ett liv av lycka och värme . Ha en go dag mina vänner

Soligajag1
5/10/19, 7:35 AM
#2

Hejsan och Godmorgon 🙂

Ingen bra morgon 😕 huvuduvärk , "urk" . . tog en kopp svart kaffe med socker i  + att jag sprayade min imigran spray vid vänster tinning , huvudvärken släppte . 👍 men tar det lilla lugna idag . 

#0 Jag läste lite om regler  när man kommer in som ny medlem här, sen skulle man skriva en presentation om sig själv , kan jag göra det här?  🙂

Soligajag1 

Vill berätta att jag är den Nya  Sajtvärden   på Poesi🙂

Jag Älskar att skriva av mig i ilskan, när jag är glad 😂, ledsen,  på G  👍

HH 🙂

Tarotstollan
5/10/19, 8:15 AM
#3

Hej och välkommen hit in Soligajag1!🌺
Det är inget du måste om du inte vill men här är länken till vart du kan presentera dig:

https://tarot.ifokus.se/discussions/5a8a2fc9ce12c452650006bf-nya-medlemmar-valkommna?stickies-1
Den ligger under "Aktuellt just nu"!

Härligt när man kan skriva av sig sina tankar om ditt och datt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
5/10/19, 9:03 AM
#4

Godmorgon. Lillvovvan väckte mig runt sju, hon studsar runt i sängen och flämtar lite lågt "häää!!" = "jag vill att du vaknar nu, det är så tråkigt!!" Mitt svar var att sätta i öronpropparna och hoppas på att få sova en stund till 😴


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
5/10/19, 1:03 PM
#5

Huvudvärk dag 2. Vädret går från regn till sol. Lite sömn, mkt jobb. Inte konstigt huvudet strejkar. Om några timmar dyker bästa vännen med familj upp. Stannar till söndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: