Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 557 ggr
Lussan20
2019-05-07 10:47

Intuitionsövning 7maj

Idag ska jag testa ifall jag klarar lägga in en övning? Annars radera om det blir fel. Jag var först på en fråga om älsklingsfärg, jag tog gul och var först, så därför kör jag en övning idag om jag hittar rätt.

Till lunch ska jag äta?

1. Sallad och rostat bröd.

2. Hemgjort potatismos och vego biff

3. gårdagens lasagneett.4

4. makaroner och bogfläsk

5. Tofiskröra och ris.

Annons:
ajanki
2019-05-07 12:27
flocken
2019-05-07 14:39
#2

Tonfiskröra o ris

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2019-05-07 17:13
#3

Potatismos och vegobiff?

Du klarade ju att göra övningen WL! Nästa gång räcker det att du skriver alternativen enbart i den rutan, och så klickar du i rätt svar och skriver det så man får veta genast om man svarat rätt 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
2019-05-07 18:03
#4

Okey Amanda , det fattade jag inte . Jag läser med förstoringsglaset och får inte så många bokstäver varje gång. Men Grattis rara Amanda, det blev hemgjort potatismos och vegobiff. jag är barnsligt förtjust i potatismos. 🏆🎂 Nästa gång jag får rätt ska jag försöka få alla rätt!

Tack för all hjälp du ger mig…Mvh/WL🤗🌺

Amandla
2019-05-07 18:54
#5

Tack för grattis! Du klarar det med lite träning ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
2019-05-07 19:11
#6

Gör som grodan-lever på hoppet-hihi. Mvh/WL🌺

Annons:
Tarotstollan
2019-05-08 01:13
#7

Potatismos och vegobiff.
Grattis både till Amandla 🏆och Wonnalesan, då du lyckades med övningen! Bara rättmarkeringen du missade men den klarar du nästa gång!🥳

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
2019-05-08 06:38
#8

Grattis Tarotstollan! 🎈✨

Ja du är då snäll och uppmuntrande. Jag tryckte på rätt alternativ, men då visades ju som första svar också rätt alternativ, men det kanske bara var jag som kunde se. ja vi får se om jag lyckas nästa gång. Det är svårare att ta rätt alternativ.😃Kram från WL🌺

Tarotstollan
2019-05-08 06:50
#9

Ja, det är bara du som kan se det alternativet. Ingen kan se något mer än alternativen innan de har röstat. Så det är bara sen att skriva i svarsrutan under vilket som är rätt svar.
Så du har gjort helt rätt!🥳
Du vet väl att du kan förstora texten lite med att trycka på de 2 A som står uppe i kanten? Det är 3 alternativ men bara klicka så ser du att texten blir mindre eller större.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
2019-05-08 07:04
#10

Jo då, det blir stort och så får jag minska för att få med all text. Det är ett pussel i livets villervalla. Om du ska sova nu så suss gott…Mvh/WL🌺😴

Upp till toppen
Annons: