Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 372 ggr
Tarotstollan
2019-04-19 12:48

God eftermiddag 19 April, 2019.

Solsken och underbart ute. ☀️
Här är så tyst ute, så jag skulle kunna tro att jag är ensam hemma på hela området.
För första gången denna våren kan jag ha balkongdörren öppen flera timmar, utan att jag behöver frysa och dessutom slipper få in grannens cigarettrök i lägenheten!
De har tydligen åkt bort över Påsk.
Katterna springer in och ut som de vill och den yngste sov en stund på balkongbordet i solgasset, så han mår som en katt skall nu!☀️🐱
Den äldre föredrog min obäddade säng, då alla sängkläder går i tvättmaskinen.🐱

Ha en bra Långfredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
2019-04-19 13:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Vi är ute vid stugan. Kom hit igår. Lugnt, tyst o VARMT. Precis ätit lunch ute. O nu tittar jag på min man som kommer med fyrhjulingen. Livet kan vara värre

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2019-04-19 13:57
#2

Låter som ni kunde ha det värre ja! 😉 T o m Dexter ser ut att ha det ypperligt bra!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2019-04-19 14:46
#3

Han låg o spanade på hjortarna som gick i trädgården. Inte många hundar som ligger på altanen utan att bry sig om vilda djur

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2019-04-19 16:37
#4

Åh Stollan, jag förstår verkligen känslan med att slippa cigarettröken! 🥵❤️

Härligt på landet, flocken ☀️

Här är det också härligt, jag har suttit en lång stund i solen och gottat mig, sen kom det lite släkt på besök så vi satt i uterummet och fikade. Mysigt 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: