Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken

Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tarotleken

Samma tarotlek till allt?

2019-04-09 06:36 #0 av: Tarotstollan

Använder du samma tarotlek för dig själv och de du lägger för eller har du en särskild lek för bara dig själv och dina privata frågor?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-04-10 01:17 #1 av: Tarotstollan

Jag har lagt för så få andra så jag använder samma lek för det mesta. Däremot har det hänt att jag haft med mig  någon annan lek i väskan som jag jobbat med förut och då ha jag använt den.

Anmäl
2019-04-10 23:13 #2 av: katsy

Jag har bara en så det blir lätt att välja 😋
Skulle gärna vilja ha fler men det är svårt att välja bland alla fina

Anmäl
2019-04-10 23:35 #3 av: Tarotstollan

Jo, det är sant.  Svårt också att välja om man inte har möjlighet att titta på alla kort innan, så man kan bestämma sig.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.