Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 471 ggr
Tarotstollan
3/17/19, 7:41 AM

Godmorgon 17 Mars, 2019.

Ösregn och + 5 grader.☔️
Öppnade balkongdörren för en stund sedan och hörde då en Skogsduva kuttra så mysigt från ett träd i närheten.
Tyvärr när de började riva på tomten på andra sidan gatan, så tog de också bort en massa gamla träd som fåglarna brukade häcka i.
Bl.a. Skogsduvor och ett enormt Skatbo som användes flitigt varje år men även småfåglarna hade några gamla holkar och hål som de använde!
Dessutom fanns det murkna träd som hade  mycket smått och gott på menyn för fåglarna, så det är jättetrist att denna plats försvinner för dem!
Hoppas att de kan hitta något bra ställe att häcka på i år också!👍

Ha en bra söndag allihopa! 👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
3/17/19, 9:41 AM
#1

Här är det snöblask 🥶 Jag slösurfar lite hit och dit, kollar på bullrecept och dreglar, sånt där kan jag bara baka när jag har mina söner här så de dels äter upp det mmesta och sen får resten med sig hem, annars sätter jag i mig allt på några dagar 🤐


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
3/17/19, 8:19 PM
#2

Helgen snart över. Räknar timmar tills jag kan ringa tandläkaren. Vilken helg. Överlevt på panodil, morfin och diclofenak. Bara ätit mjuk mat där jag kunnat mosa eller svälja helt. O mitt i allt mensvärk. Är väl lika bra att ta allt på en gång 🙈

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
3/17/19, 8:48 PM
#3

#2. Jag hoppas att söndagskvällen går fort för dig flocken och att tandläkaren kan ta emot dig tidigt i morgon.🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: