Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Övningar

God morgon 15 mars

2019-03-15 10:25 #0 av: Amandla

Nu har halva mars gått och det blir sakta mer vår. Underbart! Har jag nämnt att jag ogillar vintern? Oskyldig Idag blir det ett pudelbad till, och så ska jag laga lasagne x 2 till middag, en "vanlig" med lasagneplattor och en med zucchini istället. Massor med ost och lite extra kryddat, mums! 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-03-15 15:45 #1 av: flocken

Vad gott det låter. Här blir det paella.
Tandvärk delux. Troligen har en lagning gått sönder och tandläkaren har stängt fredagar ojämn vecka.. Blir en rolig helg...

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-03-15 17:22 #2 av: Amandla

Nej fy, stackars dig Ledsen

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-03-15 21:43 #3 av: Tarotstollan

Har legat med nack- och huvudvärk mest hela dagen. Det har regnat de gånger jag varit uppe.
Låter gott med lasagne men för mig blir det bara några mackor och te nu under kvällen, jag orkar inte fixa till något annat. Det får bli i morgon istället!

Flocken din stackare!LedsenKramas

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.