Annons:
Etiketttolkningar
Läst 945 ggr
Pick
2019-03-10 23:05

hjälp att tolka..

Hej. Har en kollega på mitt jobb som beter sig märkligt. ena stunden trevlig och nästa stund ignorerar personen mig. drog ett kort förra månaden.. och fick 2 bägare.. drog ett kort om personen för en vecka sedan och då kom riddarbägaren upp och nu i dag drog jag page i stavar.. Alla korten som kommer upp handlar om romantik kring denna person? men jag fattar ändå inte riktigt hur det går ihop.. för personen är inte alls nå vidare trevlig eller romantisk på någevis. Hur tolkar ni detta???

Annons:
Tarotstollan
2019-03-10 23:49
#1

Jag tolkar det som att du dragit kort för en person som inte bett dig göra det och det är etiskt fel!

Om du har tolkat korten genom hur du ser på saken, så måste du själv först tolka dem och berätta vad du ser, innan vi försöker se om vi kan hjälpa dig med tolkningen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pick
2019-03-10 23:57
#2

Mina fråga när jag drog kortet..var varför beter sig min kollega på detta sätt? Får man inte dra sådana kort?

Pick
2019-03-10 23:59
#3

då arbetar de flesta väldigt oetiskt. Har pratat med en massa professionella som inte alls har problem att berätta det ena och de andra om personer i ens närhet?

Tarotstollan
2019-03-11 02:09
#4

Ja, då arbetar de väldigt oetiskt!
Tänk själv, hur skulle du reagera om du får reda på att "din kompis" har lagt kort om dig och frågat korten om dina privata saker som "kompisen" inte har med att göra?
Tänk sen då om "kompisen" inte tolkar korten rätt utan hittar på något som passar "kompisen" och "kompisen" tror på detta och behandlar dig där efter?

Inget vi vill råka ut för eller hur?
Det är därför vi måste vara försiktiga och inte dra för hastiga och tvärsäkra påståenden om vad vi ser och upplever när vi läser i korten!

Däremot kan du ställa frågor som: Varför reagerar jag så kraftigt på denna person?
Vad kan jag göra för att förstå denna personen bättre osv ?

Genom att leta i vårat eget inre, får vi svar.
Hoppas att du förstår hur jag menar. Lycka till!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: