Annons:
Etikettövriga-redskap-metoder
Läst 877 ggr
majlar
2019-02-27 08:48

Pendling

Hej på er. Har en fundering kring min pendel. Jag har pendlat i många år och alltid tyckt att jag har fått bra svar. 

Så i morse hade jag en specifik fråga och gjorde alla förberedelser och lade fram min fråga, fick ett klart ja-svar.

Nästa fråga var också ett klart ja eller nej svar, men döm om min förvåning så stod den helt stilla till en början, sedan började den hoppa upp och ner och darrade som ett asplöv. 

Jag blev mäkta förvånad då jag aldrig har upplevt detta tidigare, den har snurrat runt tidigare och då har jag inte fortsatt, utan tackat för svar. 

Men så här har jag aldrig upplevt att den har gjort tidigare. Någon som har en susning om vad det kan handla om. 

Vet ju att alla har och får olika reaktioner från pendeln. Vore intressant att veta.

Annons:
Tarotstollan
2019-02-27 21:13
#1

Spännande fråga! Jag personligen och pendlar fungerar inte ihop, så jag kan bara gissa på din fråga.

Antingen är inte tiden inne för pendeln att kunna ge dig ett svar eller så vill den inte svara.
Du kan ju försöka få svar om någon vecka igen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

majlar
2019-02-28 09:18
#2

Tack Tarotstollan. Det var min tanke också. Men det var verkligen överraskande, just att den verkligen hoppade upp och ner och darrade. Den brukar vela fram och tillbaka när den inte vill svara. Jag får prova igen. Kram

P.O
2019-05-11 12:49
#3

En annan energi i pendel!?

Tarotstollan
2019-05-12 00:40
#4

#3. Hur menar du nu, använda en annan pendel eller?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: