Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 594 ggr
Tarotstollan
2019-02-19 04:52

Godmorgon 19 Februari 2019.

Regnet smattrar så gott på fönster blecket och här är just nu + 4,2 grader.

Fick en bok levererad i går som jag inte ens hade en chans att avbeställa då jag inte hade fått månadstidningen.
Ingen idé att ringa och klaga för de kan ju inte hjälpa att tidningen inte kommit fram.
Att skicka tillbaka den är inte särskilt billigt heller, brukar ligga runt 70 -75 kr.
Så jag behåller den, verkar ändå vara en bra bok: "Pendeln" av Julie Lindahl.👍

Nu under natten har jag suttit och tittat på konstnärinnan Anna Karolina Larssons måndags inlägg från sin studio och de är verkligen inspirerande!👍
Kanske lite för inspirerande…🤫😃
Jag bestämde mig nu för att göra en beställning av vissa målarsaker som jag funderat på i några månader. Gick in på beställnings sidan och ser då att jag är tvungen att beställa för minst 300 kr om jag skall få de sakerna jag vill ha….😕
Så det blev lite mera saker och färger än jag tänkt mig från början, å andra sidan de lär väl användas och gå åt men det känns lite som att de "tvingar" en att köpa mer än vad man egentligen vill ha för stunden!🤐

Ha en bra tisdag allihopa!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2019-02-19 11:00
#1

Morrn! Det är samma väder här. Igår såg jag att snödropparna jag satte i höstas börjar titta upp 😍Hoppas hoppas att det milda vädret håller i sig 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: