Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 448 ggr
Tarotstollan
2019-02-06 10:17

God förmiddag 6 Februari, 2019.

Skulle gått och lagt mig för längesedan men jag blev lite hungrig och sen blev jag sittandes här framför datorn och tittade i några bokrea kataloger.😛
Farligt, när man gillar böcker!😉 Inte för att jag hittade mycket av intresse men det fanns några böcker jag skall titta lite närmre på senare.

Snön har sjunkit ihop rejält på gräsmattorna men det är mycket kvar ändå och dessutom är det som ligger på gator och trottoarer mest sörja. Tyvärr kom det lite snö under natten som har lagt sig över sörjan så jag avvaktar med att gå ut. Just nu är det - 0,5 här.

Ha en bra onsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2019-02-06 12:11
#1

Här är det -10 grader och 25-30 cm lössnö med en tunn skare på som inte håller för människor men för små pudlar som väger mellan 3 och 4 kg. Jag håller på och skottar ett varv längs staketet men det  tar tid, jag hostar och hostar. Dumma segdragna lunginflammation 🤦‍♂️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2019-02-06 20:50
#2

Du måste vara rädd om dig Amandla, att anstränga sig så hårt när du har lunginflammation låter inte bra!🤗

Småpluttarna får motionera uppe på snön/skaren istället!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2019-02-06 22:17
#3

Jag tog det lugnt, det var inte särskilt jobbigt. Om nån dag ska det bli plusgrader här och då blir snön ju ännu tyngre, så jag vill ha klart. Tills nästa gång det snöar, vill säga 🤪


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: