Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar

Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tolkningar

Känslan av rätt eller fel.

2019-02-06 03:45 #0 av: Tarotstollan

Har ni haft den där känslan av något som ni bestämt er för att göra och plötsligt så känns det perfekt eller helt fel och så kollar man det med korten och de visar precis tvärtemot din egen känsla?
Hur gör ni då?
Gör som din känsla säger eller följer korten?
Om ni gjort precis tvärtemot, hur blev det då efteråt?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-02-06 05:09 #1 av: flocken

Skulle aldrig gå emot första känslan. Den säger så mkt

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-02-06 06:07 #2 av: Tarotstollan

Jo men ibland så känns ju det första så rätt och sen visar det ju sig att vara fel ändå, precis som de intuitionsövningar vi har här inne.

Anmäl
2019-02-11 23:21 #3 av: Huygens

Jag har också haft den känslan att något är åt ett håll, men så är det precis tvärtemot, som om en skämtande lurat mej.

Anmäl
2019-02-12 20:43 #4 av: spiritoffalconer

Jag kollar korten de ser ljusa skogar . Men jag känner mig osäker på det hjärnan säger en sak

Anmäl
2019-02-12 21:00 #5 av: spiritoffalconer

Och hjärtat en sak . Intuitionen säger och så saker . Snurrigt ibland

Anmäl
2019-02-12 21:59 #6 av: Tarotstollan

Det är när man börjar analysera som allt blir så rörigt...Galen

Anmäl