Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor

Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tarotstjärnor

Tarot läggning för relationer

2019-01-23 15:52 #0 av: spiritoffalconer

Vilken uppläggning skulle ni använda er utav?

Anmäl
2019-01-23 22:00 #1 av: Tarotstollan

Det finns ju många olika stjärnor att välja på och vi har ju en del inne på tråden "Tarotstjärnor" som du säkert redan tittat på.
Nu har jag inte testat någon själv men om jag skulle välja någon så skulle jag välja "För och emot stjärnan".
I alla fall att börja med och sen kanske jag skulle testa alla de andra också!Skrattar
Kanske skrivit mina egna frågor och sen dra kort allt eftersom också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-01-24 16:29 #2 av: spiritoffalconer

Tack vännen

Anmäl
2019-01-24 21:39 #3 av: spiritoffalconer

Kärleken, hur ser han/hon på vår relation

2 Du själv, hur ser du på relationen nu

3 Hinder vi riskerar i relationen

4 Möjligheter i relationen

5 Vilka förutsättningar har vi i vår relation

1från vänster. Skriver min tolkning under här

Anmäl
2019-01-24 21:51 #4 av: spiritoffalconer

Allt försvann när jag skulle skicka . Kanske var meningen så .

Anmäl
2019-01-24 22:01 #5 av: Tarotstollan

Ja ibland är det så och är det privat så kanske man skall vara lite försiktig med vad man lägger ut.
Som jag sagt innan, så tycker jag dina kort är jättefina.Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-01-24 22:38 #6 av: spiritoffalconer

Helt klart ..

Anmäl