Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 281 ggr
Tarotstollan
1/20/19, 7:50 AM

Godmorgon 20 Januari, 2019.

Trots lovade minusgrader, så har vi haft över 0 hela kvällen och natten vilket har gjort att det smält undan lite av det vita.👍
Var ute en sväng till affären igår, så jag behöver inte gå ut idag om jag inte vill.
Hade ändå tur, då det inte var halt men gick ändå som en äggasjuk höna, som vi säger här!😉

Var inne på Clas Ohlsons och köpte glödlampor. I den vanliga Ica affären har de bara jättedyra glödlampor och får de in några billiga så försvinner de i ett nafs.
Jag tycker det är jättesvårt att hitta glödlampor som jag kan ha, då jag har 2 stycken taklampor som drar 5 glödlampor var.
1 av dem har dessutom så små glas kupor som är så smala att det enda jag kan ha till dem är kylskåps/ugnslampor, köper jag andra så antingen sticker lampan upp ovanför kupan eller så kan jag inte sätta på kupan.
Verkligen ett i-lands problem!🤔

Ha en bra söndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
1/20/19, 10:04 AM
#1

Här är det -12 🥶Uuuuuhhhh vad jag ogillar kylan 🤐

Det ÄR svårt att köpa glödlampor  numera, känns nästan hopplöst att hitta såna som lyser på det sätt jag vill med ett mjukt och varmt sken. Ugnslampor brukar vara bra, tyvärr håller de inte så länge har jag märkt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
1/20/19, 8:59 PM
#2

Ja, det har jag märkt också och dessutom har de höjt priset på dem till det tredubbla nu inne på Ica. Även på C. O. har de höjt priset. Får se någon dag om jag kan hitta några andra lampor som funkar, blir så stressad när jag måste leta och jämföra. Så jag får väl fråga personalen förr eller senare om hjälp.

Ja, vädret är verkligen konstigt. Bara en kvart efter att jag skrivit inlägget ovan, så hade det gått under 0 och sen har det bara sjunkit hela tiden. Just nu - 7,5.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: