Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 281 ggr
Tarotstollan
12/31/18, 8:29 AM

Godmorgon 31 December 2018.

Sista dagen på detta året och det känns lite vemodigt!❤️
Här är uppehåll och + 0, 3.

Ingen har hört av sig och bjudit bort mig i kväll och ärligt talat känns det bara bra, då kan jag ta kvällen precis som jag vill.
Jag skall fixa till antingen en potatisgratäng med köttbullar, prinskorv och rödkål eller så blir det en enkel ostbricka med lite frukt till.
Sen kan jag välja om jag vill dricka julmust, svagdricka, vin, cider, öl eller vatten till, jag har bunkrat upp så jag klarar mig!😃🥳

Ha en underbar sista dag på året!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Magi-cat
12/31/18, 8:59 AM
#1

Godmorgon och Gott Nytt År!!! 🎈🎂✨


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Soligajag1
12/31/18, 9:59 AM
#2

👍Godmorgon 🙂  

#0  Det låter riktigt mysigt . Så skönt att bara "vara" och mysa med film eller en bok . Åhhh, , nästan ångra att jag lovade bort mig + att jag ska göra efterrätten 😃

Jag flyttade förra året 2017 oktober från  Bäckby som området heter , bodde där över 30 år ,  Sedan ville jag byta"parkering"  👍 Ångrar inte en sekund att jag gjorde det ! 

Mina vänner sa : Du kommer tillbaka Hille 🙂 Du kommer att sakna oss !  Okej , delvis har dem rätt men man behöver lite nytt blod i ådrorna!! 🌺 

Eller vad säger ni ??  Så nu ska vi fira ihop detta Nyår . Det ska bli så kul!!!! 

Va i tvättstugan kl 07.00 , nu är jag klar med det , manglade t.om. handdukar och dukarna. Det är faktiskt bra , blir mer plats i skåpet. Nuförtiden är det inte så många garderober i lägenheterna . Jag bor i en 2:a med kök .

Mina älskade kissar blir själva + att en  granne tittar till dem lite . 🙂

Önskar er en underbar och Gott Nytt År!!! 🌺

HH 🙂

flocken
12/31/18, 10:53 AM
#3

Godmorgon eller god förmiddag. Var uppe vid 05. Precis gjort efterrätten, mjölkchoklad panacotta. Vi har ett lugnt nyår precis som önskat. Min familj och svärmor. Vi ska efter 12 ner till strandkanten för att grilla korv över öppen eld och skåla in det nya året med några vänner. Senare blir det toast skagen. Nötytterfile med potatis fondant. Tror jag det heter 🙈 Vi går nog o lägger oss som vanligt. Imorgon ska jag åka hem så blir lugnt med drickat. Köra bil.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
12/31/18, 11:48 AM
#4

God förmiddag! Soligajag1, jag flyttade också för några år sen från ett område där jag bott länge, tror det var 18 år, till ett för mig helt nytt ställe ett antal mil bort. Har inte ångrat mig något alls, jag stortrivs 🙂

Här ska det bli toast Skagen, hade jag tänkt i alla fall men ändrade mig jprecis nu så det blir istället lite mindre räkmackor runt kl 16 (min bror är här och han ÄLSKAR räkmackor), och en lite senare middag med biff med grönpepparsås och hasselbackspotatis, vad vi ska ha för dessert måste ni göra dagens Intuitionsövning på Övernaturligt för att få veta 😎

Förmodligen går jag och lägger mig i vanlig tid jag med, runt 23. Det brukar inte smälla så mycket häromkring.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: