Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 317 ggr
Tarotstollan
12/26/18, 6:56 AM

Godmorgon 26 December, 2018.

Annandag Jul.
Här springer juldagarna iväg, just nu mulet och vi har - 1. Det har tydligen snöat också, inget som jag sett men det ligger ett tunt lager snö på marken i alla fall.
Det lär väl smälta bort fort då det lovats upp till + 5 under dagen.
Jag skall bort på middag senare, då skall jag och delar av släkten hem till mamma på lutfisk.

Ha en bra dag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
12/26/18, 7:11 AM
#1

Idag beger vi oss till stugan. Vi började förbereda oss redan igår. Handla o packa. Stugan ligger på en ö så man kan inte bara åka o handla. Igår beställde jag mina första hjälpmedel. Kan inte längre öppna burkar eller lyfta stekpannan. Så blev ett xtra handtag för kastrull o stekpanna sen en multi öppnare för burkar o flaskor. Känns inte bra. Men säkerheten går före egot.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
12/26/18, 9:46 AM
#2

Någon plusgrad här, snön börjar smälta ihop och det varnas för ishalka… 😕Hoppas verkligen att folk tar det lugnt idag på vägarna, det är många som åker hem igen efter jul. Jag ska ingenstans, så mycket är säkert. 

Stollan, låter som att du gillar lutfisk 😛<- du, jag -> 🤐

Hoppas du får med dig allt, flocken! Och bra insikt där med hjälpmedlen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/26/18, 9:24 PM
#3

#1. Allt som underlättar och hjälper, är bra grejer!👍

#2. Inte lutfisken i sig själv men jag gillar potatisen, den vita såsen och ärtorna + salt och svartpepparn.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: