Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 266 ggr
Tarotstollan
12/21/18, 6:07 AM

Godmorgon 21 December, 2018.

3 dagar kvar till julafton och vi har fått snö på iFokus!
Vi har endast + 0, 5 här och det är barmark.

Jag stressar runt och försöker få lite ordning men det är omöjligt, det är för mycket att ta hand om på så kort tid. Jag hade behövt att starta med plockandet i oktober om jag skulle fått färdigt till nu.
Nu koncentrerar jag mig på att rensa ut och försöka få iväg så mycket som möjligt till återvinningen och resten får jag ta…..aldrig!🤪

Har varit ute i 2 dagar och handlat, varit hos frissan, lasarettet och olika affärer mm.
Hade så ont i ryggen, benen och fötterna som dessutom var iskalla när jag äntligen kom hem och var så trött att jag knappt kunde hålla mig vaken.
Så natten till igår sov  jag i 14 timmar!😴
Det var inte lätt att ta sig ur sängen igår middag kan jag lova. 🥵

Måste ut senare idag också, då jag måste försöka få tag i någon liten julklapp till mamma.
Helt omöjligt att hitta på något, då hon inte vill ha någonting.

Ha en bra fredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
12/21/18, 11:02 AM
#1

Hm, då slår du mig som lyckades sova elva timmar inatt! Jag var så trött så jag somnade gång på gång framför filmen jag såg igår kväll, jag gav upp vid kl 22 och gick och la mig 😴😴😴

Idag ska jag träffa min yngste ett tag, han var visst mamsjuk 😍och så ska jag köpa sista julklapparna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tissa
12/21/18, 11:20 AM
#2

Hejsan på er. Själv laddar jag för att jobba heldygn. Julstressen har nått mig då jag känner att tiden inte riktigt räcker till för familjen. Jobbar mycket samtidigt som jag ska försöka få till julmyset och avslappning hemma 😏Försöker släppa tanken om att det är mitt ansvar, men det är svårt 😏 Önskar er alla en riktigt bra jul 🙏🏼🤶🎄💕

flocken
12/21/18, 1:46 PM
#3

Sista jobb dagen innan lite ledighet. Ingen stress här inte. Bara trötta. Min man handlar inför imorgon. Julpyssel/ mys med väninna o hennes 3 barn, min svåger o svärmor. Pepparkakor, göra ljus, koka skinka, klä gran.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: