Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 222 ggr
Tarotstollan
12/13/18, 4:38 PM

God eftermiddag 13 / 12 2018.

Luciadagen, har ni firat något?✨
Inte jag, istället har jag roat mig med att putsa mina fönster i vardagsrummet och utsidan på köksfönstren, det var kallt! Runt 0 har vi nu. Insidan tar jag senare om jag orkar.
Har fått så konstig hjärtklappning men det beror inte på stress, jag tar det lugnt annars blir det inte bra.
Bättre att ta det lugnt och få det bra gjort än stressa och får göra om det!

Katterna lika förvånade varje gång, då alla krukväxter och lampor försvinner ur fönstren och allt skall ju noga inspekteras, det skall kännas på fönstren också! Inte så kul när de är ren putsade från nos och tassavtryck 15 minuter innan!😎

Fick tillbaka en räkning igår som inte kunde  betalas för att jag skrivit den på fel giroblankett!🤦‍♂️ Ändå tur att de hann stoppa den, för annars hade det blivit krångligare att få tillbaka pengarna om det nu hade visat sig att någon hade haft det kontonumret på det girot.

Jag ringde idag och kollade för säkerhets skull, så det inte var något annat som jag krånglat till men det var det inte. Kan ju annars vara lite besvärligt när man skall skriva egna inbetalningskort och ha med alla siffror och uppgifter som de vill ha.

Nu skall jag gå ut och köpa lite glödlampor och annat, funderar på om  jag skulle investera i några lussebullar också?🤔😃

Ha en fortsatt bra Luciakväll!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
12/13/18, 7:18 PM
#1

Oj, använder du sån urmodig metod för att betala räkningarna? 😎Trodde inte ens att det gick längre. 

Jag kollade SVT:s luciaprogram förut, vackert för all del men jag gillar inte när det är för mycket nya och okända sånger med, eller när det ska blandas ihop flera sånger till en. "Nyskapande" säger säkert den som arrangerat  musiken, "tråkigt" säger jag.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/13/18, 9:51 PM
#2

Ja, jag skickar in mina räkningar men den här var en jag fick skriva själv eftersom de bara skickade fakturan.

Har varit ute nu och fy vad det var kallt, mest för att det blåste rakt i ansiktet på mig.  Just nu är det - 2, 1. På hemvägen började det snöa så där fint med små flingor men det är så lite så det lär inte bli något snötäcke av det. Såvida det inte sätter igång och snöar ymnigare under natten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: