Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 313 ggr
Tarotstollan
12/9/18, 7:14 AM

Godmorgon 9 December, 2018.

Här har det ösregnat hela natten och slagit ordentligt på fönster plåten, just nu uppehåll och 3 grader varmt.

Beroende på tiden när jag vaknar, så behöver jag gå ut och handla lite, katterna har slut på sitt godis, som vanligt!
Fattar inte vart det tar vägen, de klämmer 1 påse Dreamies på 1 dygn fast jag försöker snåla och bara ge dem lite åt gången!
Det är svårt att sluta ge dem, då de går till skafferiet dörren och sitter där och jamar och krafsar.😕

Ha en trevlig söndag och 2:a Advent!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
12/9/18, 7:37 AM
#1

Julmarknad i em. Jag funderar på att första gången ta med Dexter dit. Lite vid sidan om o se hur det går. Jag har utrustning till han. Väst med texten svår rädsla. Koppel o halsband med text posttraumatisk stress. Är bara rädd för smällare. Men för att gå vidare i träningen måste vi utmana.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
12/9/18, 9:30 AM
#2

Regn och rusk här med, inte mig emot. Hellre det än kramsnö i pudelpäls 🤪

Lycka  till med träningen av Dexter, flocken!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/9/18, 8:31 PM
#3

#1. Hur har det gått med Dexter, kom ni iväg?
#2. Ja snö i päls är inte kul. Kommer ihåg hur min Samojed såg ut när vi hade varit ute och pulsat och lekt i snön…😃🤪

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
12/10/18, 5:03 AM
#4

Vi kom iväg Han klarade både hög musik, folk o hästar. Matade med hamburgare och korv. Lite orolig men ingen svans tryckt mot magen. Den dök upp när vi gick därifrån och en affärsdörr stängdes. Sen hörde han hammarslag hela vägen hem så då var han på tårna o flåsade. Sen var både han o jag slut.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
12/10/18, 5:23 AM
#5

Stackarn, ja det är inte lätt att vara hund i den världen vi lever i.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
12/10/18, 5:27 AM
#6

Nej o inte med hans problem. Livet är inte farligt. Kan inte undvika allt. Måste träna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: