Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 834 ggr
Tarotstollan
2018-11-28 05:55

Skulle du kunna jobba med denna tarot leken?

Som ni vet så har jag ju en del lekar och varje årsskifte  brukar jag byta lek eftersom jag vill jobba med dem. Så nu är det dags att börja fundera på allvar vilken lek jag skall använda under 2019.
Har funderat i några månader på "Tarot Lenormand", då jag ville ha en enklare och tydligare lek än den jag jobbat med under detta år, men efter läst recensioner och tittat på bilderna så undrar jag om den kanske är för enkelriktad i historien och bilderna för enkla och därmed svår avläst!🤔
http://www.albideuter.de/html/lenormand-tarot.html

Så vad tycker ni, är detta en lek ni skulle kunna jobba med?
Gillar ni den, avskyr eller?
Berätta, jag tycker det är jättekul att diskutera för och emot om olika lekar och vad vi tycker om dem!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
2018-11-28 06:27
#1

Den var jättefin, och jag skulle nog lätt kunna jobba med den 😍Fast det kanske är lätt för mig att säga när jag blev så förtjust i bilderna, den kanske är svårare att läsa av i sin enkelhet, som du säger.

wildfire
2018-11-28 06:42
#2

Den där är kanonfin,har faktiskt vart inne på dom men hur det fungerar för dig det måste du nog känna själv.Jag är ju inte så hej på det här men det är en lek jag absolut kan tänka mig sen är det roligt med nytt oavsett svårighetsgrad 😎

Tarotstollan
2018-11-29 01:03
#3

Tack för era kommentarer. Ja, det är ju det att korten är så enkla i sin framtoning precis som Lenormand korten skall vara, som gör mig fundersam.
Enda sättet att veta om de funkar för mig eller ej, blir ju att testa dem och det kommer jag att göra. Funkar de inte, så lär jag inte precis stå utan andra lekar att jobba med!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: