Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1012 ggr
[NeferNefer]
2018-11-23 11:35

Gratis healing card-dragning för medlemmar

Favorit i repris. Jag drar Caroline Myss Healing Cards. Erbjudandet gäller för er som är medlemmar på sajten, har en presentation  och som varit aktiva här inne de senaste månaderna. Jag kommer att dra Caroline Myss Healing Cards, ett kort för var och en som uppfyller kraven och som har svarat i tråden innan klockan 20:00 i kväll. Hinner jag inte dra för alla idag så fortsätter jag i morgon. Alla kommer att få varsitt kort i tur och ordning. Välkomna Blomma

Har ni någon speciell hälsofråga så kan ni ställa den i tråden eller hålla den i tankarna medan ni svarar (om ni inte vill att alla ska läsa den) i tråden.

Annons:
Tarotstollan
2018-11-23 11:45
#1

Jag, jag, jag…😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2018-11-23 12:05
#2

Haha, självklart ska du ha ett kort, Tarotstollan 🌺

Här är ditt kort:

The Divine dwells within you, and desires that you heal. Are you fully aware of that presence? Call upon the power of the Divine to awaken its healing force within you. Be grateful for this miracle.

spiritoffalconer
2018-11-23 17:26
#3

Ja tack . Vart hittar jag den leken. Har en tanke jag sänder

[NeferNefer]
2018-11-23 17:39
#4

Jag förstår inte riktigt frågan. Om du menar att du vill köpa en sådan lek själv, är det den här: https://www.goodreads.com/book/show/20816851-healing-cards

Spiritoffalconer, här är ditt kort:

Eating according to the seasons is the secret of health. Your body knows that all things have their seasons. The spirit has its seasons, too - spring for rebirth, summer for exploration and growth, autumn for harvesting, and winter for introspection. Live in the season today.

Tarotstollan
2018-11-24 00:11
#5

Tack Nefer, det är precis det jag slåss med nu och har gjort ett bra tag.
Får nog dyka ner mer i det.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2018-11-24 07:55
#6

👍🌺

Annons:
spiritoffalconer
2018-11-26 19:38
#7

Tack. . Lite svårt att skriva med mobilen . . Ska kolla på en sådan lek . Och tack för svaret på min fråga

[NeferNefer]
2018-11-26 19:39
#8

🌺

Upp till toppen
Annons: