Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 13 november, 2018.

2018-11-13 09:08 #0 av: Tarotstollan

Duggregn och lite över 7 grader.
Har suttit och kollat lite på nyheterna om bränderna i Kalifornien, att det är fruktansvärt är ju bara förnamnet.
Tänker på bränderna vi hade här i somras och det var ju vidrigt och då är dessa bränder där borta mer än fem gånger större!Gråter

Stackars människor och djur!Storgråter Såg att djurskyddet jobbade för fullt genom att rädda övergivna djur av alla möjliga sorter där borta, samtidigt som folk flyr från sina hem.
Bl. a hittade de en häst som hade hoppat ner i en pool och på det sättet överlevt, problemet var bara att skyddet på poolen var kvar och hästen orkade inte ta sig upp men fick hjälp och klarade sig.
Sådana historier värmer hjärtat mitt i tragedin!Hjärta

Hoppas att ni får en bra tisdag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-11-13 10:15 #1 av: Amandla

Bränderna är ohyggligt hemska Ledsenjag är tacksam att jag bor i Sverige. 

Idag ska jag och vovvorna åka till skogen för att plocka lite mossa. Bäst att passa på innan det fryser, det är lite enklare så Cool

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.