Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon 6 November 2018.

2018-11-06 05:36 #0 av: Tarotstollan

Gustav Adolfs dagen och man skall tydligen äta bakelse idag!Tårta
Är det någon av er som planerar att köpa och äta bakelse?
Vet inte om det blir någon för mig, får se om jag går ut senare framåt kvällen.
I så fall blir det en vanlig bakelse, beroende på vad som finns i kylen när jag kommer dit. Jag betalar inte extra för en dekoration med ett litet chokladhuvud på en gammal kung....Skrattar
Borde ju egentligen avstå, då jag redan är alldeles för "rund"!GrisSkämtar
Men gott är det!Dreglar

Just nu regnar det lite grann, i alla fall så pass att asfalten är våt och det är + 8, 7 grader.

Ha en bra tisdag!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-11-06 09:58 #1 av: Amandla

Morrn! Nähä, ingen bakelse här. Jag har just druckit kaffe med kokosolja, det blir en sån  till i eftermiddag. Festligare än så blir det inte, ser ändå ingen anledning till att fira någon kung LiparDet är väldigt fuktigt i luften här, men inte direkt regn. Första dagen på över en vecka som jag inte har något "måste" så jag känner mig fri att göra vad jag vill - om jag vill. Högst troligt blir det soffan och ett antal avsnitt av The Mentalist

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-11-06 11:16 #2 av: Tissa

God förmiddag 😏 Jobbade i går kväll och även halvt vaken journatt så fick bli några timmar med sömn vid hemkomst i morse 😴 Har ett likadant pass i eftermiddag /natt.
Önskar er en trevlig fortsättning på denna dag

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.