Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 283 ggr
Tarotstollan
10/25/18, 6:45 AM

Godmorgon 25 oktober, 2018.

Fullmånen är uppe och lyser så fint och det är nästan 9 grader ute.
Sent i natt regnade det och då var det bara 2, 5 grader, så det svängde fort på bara några timmar.

Blev besviken igår igen, då de ringde för andra gången och ställde in målar kursen i höst.
Nu blir det inga mer tillfällen förrän i vår, förhoppningsvis!👍
Tycker att när jag tänker efter att det var ganska snabbt gjort att ställa in, med tanke på att det inte är förrän den 10 november som det skulle vara målning. Det är ju mer än 14 dagar kvar, så det är ju gott om tid för folk att hinna anmäla sig!
Nåväl, inget jag kan göra något åt och jag tror inte de ändrar sig heller, även om någon skulle ringa och vilja vara med.😕

Ha en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tissa
10/25/18, 8:43 AM
#1

God morgon på er. Sitter här i stearinljusens sken med min kopp kaffe och planerar dagen. Ute stiger solen mot en blå himmel. Är lite pirrig då jag ikväll ska på en healingkurs. Ska bli intressant och är nyfiken 🙂 Önskar er alla en riktigt bra torsdag 🙏🏼🌞🍁🍂

Amandla
10/25/18, 10:53 AM
#2

Tråkigt med kursen, Stollan. Ibland är det trevligt att ha en anledning att komma iväg mer än det vanliga som handla, gå till tandläkaren osv.

Kul med healingkurs, Tissa, berätta gärna hur den är.

Här är det kallt,  ruggigt och blött. Jag måste handla lite mat idag, och så ska jag hälsa på mina föräldrar en stund.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
10/25/18, 9:39 PM
#3

1. Ja, berätta om kursen Tissa, det låter lagom spännande. Är det mer än en gång och har du gjort något sådant innan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tissa
10/25/18, 10:44 PM
#4

God afton 🙂 Har inte varit på någon sådan kurs innan. Denna är tre 2tim tillfällen, nr 1 idag. Vi är 8 deltagare som satt i ring på stolar. Vi började med en sittande meditation för att landa i oss själva, sedan en rörelse meditation till "Singing in the Rain". Mycket samtal om hur var och en kände under övningarna. Vi avslutade med distans healing där vi i grupp riktade våra tankar mot var och en av oss i tur och ordning. Alla övningar var naturligtvis ledarledda. Intressant och lärorikt. Längtar till nästa gång. Då skulle vi prova andra metoder.

Tarotstollan
10/26/18, 1:26 AM
#5

Låter som det vore något jag skulle vilja göra. Gäller bara att hitta något i mitt område.
Lycka till och berätta gärna vad som händer nästa gång. Alltid kul och spännande att höra vad ni hittar på.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tissa
10/26/18, 11:00 AM
#6

Ska försöka komma ihåg att skriva 😏

Annons:
Upp till toppen
Annons: