Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 706 ggr
Tarotstollan
2018-10-11 05:49

Godmorgon 11 Oktober, 2018.

Mörkt, uppehåll och 7,5 grader.
Var precis ute på balkongen och tittade efter spännande saker på himmelen och då såg jag Orions stjärnbild för första gången denna hösten.👍
Kul med stjärnbilder, men jag kan inte så många och dessutom svåra att både leta och se, eftersom jag bara kan titta efter dem mot väster från min balkong.

Ha en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
2018-10-11 05:56
#1

Godmorgon Dimmigt och disigt ute. Massage idag. Välbehövligt. Ländryggen tar död på mig. Beställt nya klänningar. Vi har lite kalas framöver samt en dejt i december. Av mannen fick jag 2 biljetter till en fars. Kommer bli så roligt att åka iväg bara han och jag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
2018-10-11 06:46
#2

Godmorgon!

En helt vanlig torsdag, det är skönt. Ska gå ut med hunden i Britt-sommaren.

Ha det fint flocken på teatern och hoppas massagen ger lite välbehövlig hjälp.

Tarotstollan, sänder några här du kan beskåda.✨✨✨(Orions bälte)

Tissa
2018-10-11 08:20
#3

God morgon🙂 Ledig idag och ska bara ta det lugnt till en början med kaffe och levande ljus vid köksbordet. Önskar er alla en riktigt fin dag 🍁🍂🌞

Amandla
2018-10-11 10:00
#4

Här håller dimman så lämpligt på att dra sig undan, för en halvtimme sen gick det bara att se 15-20 meter bort. Jag ska strax åka iväg för att få mina föräldrars bil inspekterad, för andra gången på några veckor. Gamla föräldrar kan råka ut för saker när de inte ens sitter i bilen och kör = dålig handbroms fick bilen i rullning, tack och lov var ingen i vägen mer än muren vid garagenedfarten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: