Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 484 ggr
Tarotstollan
10/2/18, 7:07 AM

Godmorgon 2 oktober, 2018.

Just nu 2,7 grader och det har lovats regnskurar under hela dagen. Det regnade rejält för en stund sedan och i sådana skurar har jag ingen lust att gå ut i, så besöket nere i centrum får nog vara.
Får försöka roa mig här hemma istället, för att springa i affärer och leta efter "bra att ha saker"!

Ha en bra tisdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Lussan20
10/2/18, 7:14 AM
#1

Tack detsamma!

Här har varit brokiga , krokiga dagar. Har ni försökt att ta ett urinprov på en supersmart hund? Det tog en timme innan nöden blev för stor. Idag ringer vet hoppas jag. Maken har blivit ID -kapad. Så det är fakturor som droppar in och många samtal med polisen. Själv ska jag gå med blodtrycksmanschett ett dygn , den blåser upp sig hela natten så man blir nog trött kan tänka! Första förkylningen är här. Roligt nästan jämt! Mvh/WL🌺

Amandla
10/2/18, 9:51 AM
#2

Men oj vilken jobbig situation ni är i nu, Wonnalesan 😕Urinprov på hund är knepigt, men id-kapning betydligt värre. Hoppas det ordnar sig fort! ❤️

Jag ska strax köra bilen till verkstaden för en mindre genomgång. En av nackdelarna med att bo på en mindre ort är att det ibland är långa avstånd till service av olika slag. Aja, fördelarna överväger stort 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tissa
10/2/18, 12:15 PM
#3

Go förmiddag får jag väl säga 😏 Haft ett kiropraktorbesök med efterföljande promenad. Avslutade med några vändor i simhallen och en 30min bastu 😏 Blev en bra start på dagen trots regn och rusk. Håller tummarna för att det ordnar sig för er Wonnalesan💚🙏🏼

Lussan20
10/2/18, 1:21 PM
#4

Tack!

ja det är då sant som sagt. En olycka kommer sällan ensam. Det ser ut som en kvinnas brott med ID kapningen för alla fakturor kommer fån sminkbolag. Men polisen utreder i alla fall och försäkringsbolaget jobbar på detta. De är bra då man snabbt ringer dit där varorna är beställda. Men visst kan det ge problem!

Simma lät så skönt! Jag har speciella drömmar om sköna svalkande bad i havet. Det är underbart! Tack för att ni lyssnar och jag önskar lycka till med bil, bad och livet i stort…Kram från WL☔️❤️

Upp till toppen
Annons: