Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 525 ggr
Tarotstollan
9/26/18, 7:28 AM

Godmorgon 26 september 2018.

Stark vind och regnrusk, enda positiva är temperaturen på 11, 3!👍
Det är mer än dubbelt mot vad vi hade i går morse, då var det nere på
- 0, 3!🥶
Hade funderingar på att gå ner till centrum och leta efter vissa saker men jag  får nog avstå, med tanke på vind och väder!☔️

Ha en bra onsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
flocken
9/26/18, 8:20 AM
#1

Blåser och har regnat. Mina planer för dagen sprack iom regnet. Hade tänkt gå i berget. Alldeles för halt nu. Sliter med att få bukt med mina händer. Får bara nya o nya blåsor som spricker och gör ont. Salvan dämpar iaf svullnaden och att skinnet håller sig ok. Men dessa hemska blåsor som bara sprider sig…

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
9/26/18, 9:55 AM
#2

Ruskväder här också. Jag ska träffa min bästis idag, äääääntligen! Det är snart ett år sen sist. Dels bor vi en bit ifrån varann så det är inte bara att slänga över, och dels lever hon ett hektiskt liv. 

Men fy flocken, vad är det för blåsor? Någon allergi? Läste just lite om laserbehandlingar, de kan tydligen hjälpa mot hudbesvär också.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
9/26/18, 10:42 AM
#3

En sjukdom som heter PPP. En kusin till psoriasis men blir små vätskefyllda blåsor som spricker. Sitter hos vett med hunden. Sprucken klo som ska opereras bort

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
9/26/18, 6:18 PM
#4

Aj, det låter ont, både för dig och för hunden. Hoppas ni får bra hjälp!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
9/26/18, 7:36 PM
#5

Operationen av hunden gick bra. Nu stapplar han fram på 3 ben o tycker synd om sig själv. Plutten min ❤ Ja inte är det skönt. Stress utlöser mer blåsor så denna dagen har inte hjälpt precis. Kortison kräm morgon/ kväll o mjukgörande där emellan. O så river man sönder blåsorna så blir det sår, xtra ömt o svider.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
9/26/18, 7:50 PM
#6

Blä 😕 Jag hade mycket eksem som barn och tonåring, så litegrann vet jag hur det känns. Tack och lov växte det bort.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
9/26/18, 9:03 PM
#7

Stackars vovve och hoppas att du  själv blir bättre snart.🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: