Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 292 ggr
Tarotstollan
2018-09-11 07:46

Godmorgon 11 september, 2018.

Mulet men uppehåll och just nu 12 grader.

Inget inplanerat mer än att försöka plocka undan och kasta lite i högarna som ligger lite överallt!
De där planeringarna funkar inte riktigt, flyttar  mest runt skräphögarna verkar det som…🤔
Får nog beställa en grävskopa eller en sådan där lövblåsare, de ser ut att vara effektiva!😃

Dagens datum gör mig alltid lite olustig då det påminner mig om årsdagen av illdådet i New York, med tvillingtornen och allt runt det som hände.
Hoppas att dagen flyter lugnt för oss alla!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
2018-09-11 08:30
#1

Det var någon som sa en gång att en väckarklocka som man garanterat vaknar av ska ha en signal som låter som en katt eller hund som spyr… behöver jag förklara varför jag vaknade före åtta? 🤐Troligen var orsaken en tom liten pudelmage, för nu har hon gjort sitt ute och ätit frukost. Allt verkar lugnt, håll tummarna för att det fortsätter så 😎

Dagens datum ja… både 9/11, mordet på lilla Sabina på dagisgården (samma  dag och år som tvillingtornen, det kom i skuggan minst sagt), mordet på Anna Lindh… 🎂<- tänt ljus


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
2018-09-11 19:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ja denna dagen kommer man alltid minnas. Så fruktansvärt. Precis lagt yngsta sonen. Värmt 2 bullar. Tycker jag är värd det efter 9 vilda hundar idag. Hur jobbigt det än kan vara är jag så tacksam och lycklig över mitt jobb.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2018-09-11 22:14
#3

Usch ja, denna dagen är obehaglig.
Upptäckte när jag kom upp att min sista Kanariefågel hade dött. Fattar ingenting, för i gårkväll när jag nattade henne , hade hon precis ätit och allt var som vanligt.
Hoppas att det gick fort och att hon inte led.😕

#1. Det är många hemska saker som tyvärr glöms bort, när ännu större hemska saker händer.😕
#2. Så underbart att se alla dessa hundar springa fria och vara nära kompisar.🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2018-09-12 05:12
#4

Så tråkigt #3 alltid lika jobbigt när ett djur dör. Stor som liten. ❤

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2018-09-12 08:03
#5

#4. Ja, alla är ju familjemedlemmar!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: